الگن روستای علمی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 19:12 :: نويسنده : دانشجوهای الگن

با سلام

با مشاهداتی که در روز یکشنبه یکم خرداد  ماه از باغ انگوی بجی یاسر آراسته به عمل آمد،شاهد بارور شدن و به ثمر نشستن انگور های بجی بعد از یک سال و نیم بودیم.و امیدواریم در سال های آینده شاهد ثمرات فراوان و برکت در این طرح کشاورزی باشیم.در ضمن بیش از یک سال قبل خبر شروع کاشت این انگور ها بر روی همین وبلاگ اعلام شده بود.

سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, :: 19:47 :: نويسنده : دانشجوهای الگن

با سلام

در تاریخ 2 خرداد برای چهارمین بار سالار امیدوار دانشجوی مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور بهبهان(انتقالی یاسوج)مردود شد.این در حالی است که ایشان قبلا بعد از 3بار توانستند امتحان آیین نامه را بگذرانند.ایشان بعد از مردودی بسیار ناراحت و عصبی بودند و افسر اقلیمی را نفرین کرده اند.در ضمن هادی کشاورز دوست شفیق و صمیمی ایشان هم قبلا نتوانسته بودند که آیین نامه مقدماتی آموزشگاه را بعد از 4بار مردودی بگذرانند و یکی از دوستانشان متحمل زحمت شده اند و ما هم از این دوست خوب تشکر مینماییم.گرفتن گواهی نامه برای این دو عزیز از کنده کوه بیستون هم مشکل تر شده و از همه دانشجویان تقاضای دعا برای این دو عزیز داریم.

با سلام

برای دریافت عکس های نوروز 91 و اردوی دانشجویان الگن در سال 91،لطفا اول خودتان را معرفی نموده و سپس ایمیل خود را بفرستید تا عکس ها برایتان ارسال شود.در ضمن فقط به کسانی که الگنی باشند یا قبلا الگن بوده اند اجازه کپی داده خواهد شد.البته در حال رایزنی هایی در خصوص قرار دادن عکس ها بر روی وبلاگ هستیم و امیدواریم از طرف دوستان به نتیجه برسیم.

با سلام

آقای محمد آراسته دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه یاسوج در این ترم برای سومین بار متوالی درس ریاضی مهندسی را اخذ نموده اند.در دو دوره قبلی نمرات واقعی محمد در مجموع بیشتر از 10 نشد.البته ایشان میان ترم کابوس واری را در سال 91 در همین درس پشت سر گذاشته اند.به نظر شما آیا محمد آراسته میتونه ریاضی مهندسی را با این شرایط پاس کنه؟

شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:52 :: نويسنده : دانشجوهای الگن

با سلام


در پست قبلی مربوط به خبر اردوی دانشجویان الگن در معنای "در حال کشیدن..." منظور خاصی نداشتیم و فقط میخواستیم یه برداشت کاملا آزاد باشه.در واقع منظور در حال کشیدن و جمع آوری چوب برای آتیش روشن کردن بودند تا کباب درست کنیم نه چیز دیگه.یا میتونه منظور کشیدن و جمع آوری سنگ برای کلکله برد باشه.کاربران عزیز و فهیم لطفا همه چیز رو با همه چیز دیگر اشتباه نگیرین.ما بچه ها رو دوست داریم و دلمون برای این بی اطلاعی میسوزه.(دوست داشتن احمدی نژادی)

با سلام

در پست قبلی مربوط به خبر اردوی دانشجویان الگن در معنای "در حال کشیدن..." منظور خاصی نداشتیم و فقط میخواستیم یه برداشت کاملا آزاد باشه.در واقع منظور در حال کشیدن و جمع آوری چوب برای آتیش روشن کردن بودند تا کباب درست کنیم نه چیز دیگه.یا میتونه منظور کشیدن و جمع آوری سنگ برای کلکله برد باشه.کاربران عزیز و فهیم لطفا همه چیز رو با همه چیز دیگر اشتباه نگیرین.ما بچه ها رو دوست داریم و دلمون برای این بی اطلاعی میسوزه.(دوست داشتن احمدی نژادی)

با سلام

از همه دانشجویان و دوستانی که در اردوی تفریحی سیاحتی دانشجویان الگن در اوزا، تشریف آورده بودند و چه اونایی که تشریف نیاورده بوده اند، خواهشمندیم نظر خودشان را در رابطه با نمایش دادن این عکس ها در وبلاگ بصورت نظرخواهی اعلام نمایند.البته خدمت دوستان اعلام می نماییم که در بعضی از این عکس ها، دوستان در حال رقاصی و کشیدن.....بوده اند.

با سلام

قرار است در شهر یاسوج و در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهر یاسوج نمایشگاهی تحت عنوان گرافیک،طراحی و دکور به نام خانم میدیا همسر سعید انصاریان برگزار شود.البته تاریخ دقیق برپایی این نمایشگاه ذکر نشده است و از خانواده سعید انصاریان خواهشمندیم هرچه سریعتر این تاریخ را اعلام نمایند.و از همین جا به خانم میدیا و سعید خان تبریک میگوییم.

با سلام

از نمامی دست اندرکاران مسجد محله تشکر می شود ولی با تمام این اوصاف بعضی از دانشجویان محله از انتخاب اعضای کانون فرهنگی مسجد گلایه دارند و معتقدند بصورت واضح ویا به تعبیری دیگر در "روز روشن" پارتی بازی صورت گرفته است و از هیئت موسسین تقاضا دارند که در انتخاب اعضاء تجدیدنظر فرمایند و با توجه به حساسیت هایی که وجود دارد دقت لازم را مبذول فرمایند.البته در این زمینه افراد زیر پیشنهاد میگردد و این پیشنهاد صرفا به خاطر توانایی های افراد و ارتقاء سطح کانون فرهنگی می باشد.

اعضای پیشنهادی:هادی کشاورز،آزاد امیدوار،یاسر آراسته،کیانوش پاسدار،رحمان نیکخو(پاغوش)،حکمت الله پاسدار،سلیمان ایزدی،طبیب پاغوش(آرش نیکخو)،هادی پاسدار،ارسلان آروند.

این وبلاگ همچنین از  هادی کشاورز و سالار امیدوار بخاطر تلاش بی وقفه  در جمع آوری کتاب های مسجد در اداره های شهر یاسوج از جمله اوقاف و ارشاد اسلامی تشکر وِیژه و دست مریزاد دارد.و اینجانب شاهد زحمات این عزیزان از نزدیک بوده ام.

دو شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:56 :: نويسنده : دانشجوهای الگن

با سلام

بالاخره با تمامی ناامیدی ها در آغاز پروژه،مسجد محله آذربایجان بعد از حدود یک سال در شرف اتمام می باشد. البته این مسجد از آنجا حائز اهمیت می باشد که شیطنت هایی در اجرا و شروع پروژه وجود داشته است و عده ای تمایل به استقلال معنوی محله آذربایجان از روستا نداشتند.در ابتدای پروژه کمتر کسی فکر میکرد که پروژه با این سرعت پیش رود و یا بعد از یک سال پیشرفتی 95درصدی داشته باشد.

در اینجا به نیابت از دانشجویان محله آذربایجان از تمامی کسانی که در این پروژه چه بصورت خیرخواهانه وچه بصورت غیر،همکاری نموده اند تشکر می شود. و در ضمن بصورت ویژه از حاج آقا میر احمد تقوی تشکر میشود.

اسامی مشارکین:

هیئت موسس:اقبال پاسدار،امرالله آروند،عزیزقلی پارسا،هومن فرهادمنش

خیرین غیرپولی:تورج آزادوار،فرشید رهنما،آرش امیدوار،هادی کشاورز،سالار امیدوار،رحمان نیکخو(پاغوش)،سلیمان ایزدی پور،افشین آخش،احمد آراسته،یاسر آراسته،یارمحمد فرهادمنش،هجیر فرهادمنش،دهی علیدار آزادوار و همه عزیزانی که اسمی از آنها برده نشده است.

اینجانب شخصا  از آقایان اقبال پاسدار و امرالله آروند بصورت ویژه تشکر می نمایم.



ورود اعضا: