الگن روستای علمی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان

سیمین پاسدار رشته ریاضی رتبه 2922 منطقه 3

سبحان پارسا رشته ریاضی رتبه 7000منطقه 3

سهیلا خوشخو (نگهبان)  رشته انسانی  2500منطقه 3

سهیلا آرور رشته انسانی 6000منطقه 3 

محمد آذرمهر رشته تجربی 18000منطقه 3

آرزوی موفقیت برای همه عزیزان داریم  و امیدواریم در سال های آتی شاهد رتبه های بهتری باشیم....

 

جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, :: 3:24 :: نويسنده : دانشجوهای الگن

جناب آقای محسن پاسدار (کارشناس ارشد مهندسی نفت از دانشگاه طهران)موفقیت شما در آزمون دکترای مهندسی نفت و کسب رتبه 5و دعوت به مصاحبه از طرف دانشگاه طهران،صنعتی شریف...را به شما و خانواده محترم تبریک گفته و  آرزومندیم قله های افتخار را همچنان طی و از کسب افتخاری دیگر برای روستای الگن  بسیار خرسندیم.

جناب آقای رامین دهقان(مهندس برق از دانشگاه صنعتی امیرکبیر)کسب رتبه 24 شما در آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل را به شما و خانواده محترم تبریک و از کسب افتخار علمی دیگر برای روستای الگن بسیار شاد و احساس غرور می نمائیم.امیدواریم در تمامی مراحل زندگی موفق باشین.

جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, :: 3:15 :: نويسنده : دانشجوهای الگن

جناب آقای تیمور فرشادفر کارشناس حقوق،از زحمات شما بابت اهداء یک دستگاه کولر آبی به اینجانبان در شهر یاسوج که موجبات آسایش را در دمای 38درجه یاسوج فراهم آوردید،صمیمانه تقدیر و تشکر می نمائیم و در تمامی مراحل زندگی آرزوی شادباش و موفقیت را از خداوند متعال برای شما خواستاریم.

از طرف

رحمان نیکخو

کمیل درخش

پرویز پاسدار

آرش نیکخو

3/05/1392

جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, :: 2:50 :: نويسنده : دانشجوهای الگن

با عرض درود و احترام خدمت تمامی اهالی روستای زیبا و علمی الگن

چند صباحی است که وبلاگ "الگن روستای علمی"به علت جبهه گیری های خاصی که وجود داشت به حالت تعلیق در آمده و فعالیت علمی و هیجانی این وبلاگ با توصیه دوستان متوقف شده بود.قبل از هرچیز از همه دوستانی و هم ولایتی هایی که به ناحق به آنها توهین و یا افترایی وارد شده و بعضا  از انتقادهایی که به حق به اهالی شده، معذرت می نمائیم و امیدواریم با سعه صدر و کمال بزرگواری ما را مرهون عفو عدالت وجدانی خود قرار داده و همچنان روابط دوستانه و صمیمانه همچون برادرانی در کنار هم،ادامه داشته باشد.

به اطلاع تمامی دوستان می رساند از این لحظه به بعد وبلاگ با رویکردی جدید ،جدی و البته صمیمانه آغاز به کار می نماید و  در جهت توسعه و آگاهی بخشی روستا به دیگران تمام تلاش و سعی خود را خواهد نمود.

البته این مهم خالی از اشکال و ایراد نخواهد بود و با انتقادها و پیشنهادهای شما دوستان روزبه روز بهتر و جامع تر نیز خواهد شد و از دوستان تقاضای همکاری و همراهی را نیز داریم . از دانشجویان ،فرهنگیان،دانش آموزان و جوانان روستا درخواست صبر و ظرفیت در پذیرش انتقادات را خواستاریم.

با تشکر آرش نیکخو



ورود اعضا: